PrismaWin Auto-Moto




Προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις των Συνεργείων Οχημάτων, με πλήρη διαχείριση των ανταλλακτικών, αποτελεί το σημαντικότερο εργαλείο της επιχείρησης.
  • Εξειδικευμένη Διαχείριση Συνεργείου, ειδικά σχεδιασμένη για να καλύπτει τις σύγχρονες ανάγκες των Συνεργείων Οχημάτων με μια σειρά από πολύ χρήσιμες λειτουργίες
  • Διαχείριση Πωλήσεων Χονδρικής–Λιανικής παρακολουθώντας πλήρως όλα τα στάδια (Παραγγελίες–Δελτία Αποστολής–Τιμολόγια)
  • Εκτυπώσεις με δυναμικές προεπισκοπήσεις και δυνατότητα άμεσης αποστολής με e-mail, εξαγωγής σε excel, word, access καθώς και σε αρχείο .html, .csv, .txt και .pdf
  • Αποθήκη–Πολλαπλοί Αποθηκευτικοί Χώροι (Υποκαταστήματα)–Διαχείριση Σετ Ειδών-Ομαδικές Ανατιμήσεις τιμοκαταλόγων ειδών–Δυνατότητα ενημέρωσης αρχείου ειδών από αρχεία τιμοκαταλόγου προμηθευτών–Θεωρημένες καταστάσεις αποθήκης
  • Διαχείριση χαρακτηριστικών ειδών
  • Κωδικοί Ομοίων – Αντιστοιχίες και εφαρμογές Ειδών
  • Διαχείριση εικόνας ανά είδος
  • Πελάτες/Προμηθευτές – Συγκεντρωτικές Καταστάσεις Πελατών/Προμηθευτών
  • Παραγγελίες Πελατών - Προμηθευτών με δυνατότητα αποστολής με fax και e-mail
  • Ετικετογράφος Πελατών / Προμηθευτών
  • Αναζητήσεις Πελατών/Προμηθευτών/Αποθήκης με δυνατότητα εξαγωγής στο excel, σε αρχείο .txt ή σε εκτυπωτή
  • Δυνατότητα δημιουργίας παραμετρικών αλφαριθμητικών πεδίων στα βασικά στοιχεία πελατών, προμηθευτών, αποθήκης
  • Σύνδεση με Εργαλεία Αναφορών (Crystal Reports, MS Access, MS Excel)
  • Διαχείριση Πωλητών με διαφορετικά ποσοστά προμήθειας βάσει τζίρου και εισπράξεων
  • Δυνατότητα συμμετοχής των Πωλητών και ανά είδος στις πωλήσεις
  • Διαχείριση Αξιογράφων με δυνατότητα ομαδικών Κινήσεων
  • Εικόνα επιχείρησης με δυνατότητα οριζόμενων μεταβλητών και σύγκριση μεταξύ περιόδων
  • Ομαδικές ενημερώσεις εγγραφών Πελατών, Προμηθευτών, Ειδών  
  • Αυτόματη Διαδικασία Back up
  • PRISMA Win +easy CRM: Εσωτερική οργάνωση. Διαχείριση εισερχόμενων τηλεφωνικών κλήσεων - άμεση διευθέτηση εισερχόμενων κλήσεων (τιμολόγηση - προσφορές). Διαχείριση γραφείου. Πρόγραμμα ημέρας ανά χειριστή ή ομάδα χειριστών. Υπενθυμίσεις για μελλοντικές κινήσεις (τιμολογήσεις - εισπράξεις - πληρωμές). Τήρηση ιστορικού για κάθε πελάτη. Εξαγωγή σε Outlook 2003-2007
Διαχείριση συνεργείου
 
am02
  • Βιβλίο Εισερχομένων – Εξερχομένων με αυτόματη ενημέρωση κατά την έκδοση παραστατικών παροχής υπηρεσιών
 
am03
  • Διαχείριση εντολών επισκευής με δυνατότητα τροποποίησης από εκτιμήσεις μηχανικού και μετατροπή αυτών σε τιμολόγια ή αποδείξεις
  • Απεριόριστα οχήματα ανά πελάτη και αναζήτηση με τα πλήρη στοιχεία που αναγράφονται στην Άδεια Κυκλοφορίας(αριθμός κυκλοφορίας, μοντέλο, αριθμός πλαισίου, χιλιόμετρα κ.α.)
  • Παρακολούθηση ιστορικού οχήματος, ακόμα και μετά την αλλαγή ιδιοκτήτη
  • Αυτόματη ενημέρωση καρτέλας οχήματος κατά την έκδοση παραστατικών με ορισμό ημερομηνίας επόμενων εργασιών (κάρτα καυσαερίων, service)
  • Διαχείριση αρχείου Αντικατάστασης Καταλυτικών Μετατροπέων βάσει της Φ2/39716/5155. Εισαγωγή των μετρήσεων του καταλυτικού μετατροπέα πριν και μετά την αντικατάσταση, με δυνατότητα εξαγωγής των μετρήσεων σε αρχείο με τη γραμμογράφηση που απαιτείται από το Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών
  • Διαχείριση αρχείου τεχνικών υπαλλήλων, με απόδοση προμηθειών
  • Διαχείριση Κάρτας Ελέγχου Καυσαερίων
  • Δυνατότητα εμφάνισης μελλοντικών κινήσεων βάσει των προηγούμενων εργασιών (π.χ. επόμενο service, αντικατάσταση κάρτας καυσαερίων κτλ)
Πωλήσεις / Αγορές
  • Δυνατότητα ολικού αλλά και μερικού μετασχηματισμού παραστατικών πωλήσεων και αγορών, με δυνατότητα επιλογής ποσοτήτων ειδών, σε άλλα ανωτέρου σταδίου
  • Ομαδική τιμολόγηση
  • Δυνατότητα αυτόματης ρύθμισης ομαδοποίησης όμοιων ειδών (Group) με ίδια τιμή, για παραστατικά πωλήσεων και για παραστατικά αγορών
  • Δυνατότητα αυτόματης αλλαγής γραμμής (LF) για ταχύτερη εισαγωγή ειδών στα παραστατικά πωλήσεων ή και στα παραστατικά αγορών και χρήση αναγνώστη Barcode
  • Δυνατότητα συμμετοχής των Πωλητών και ανά είδος στις πωλήσεις
  • Έλεγχος για χαμηλό απόθεμα του είδους, με δυνατότητα ταυτόχρονης παραγγελίας σε προμηθευτή
  • Έλεγχος πλαφόν, συνολικού τζίρου και κατώτατης τιμής πώλησης
  • Διαχείριση τιμών αποθήκης από:
  • παραστατικά αγορών με μεγαλύτερη τιμή
  • παραστατικά αγορών με μικρότερη τιμή
  • από συντελεστές κέρδους
  • Διαχείριση οριζόμενων επιβαρύνσεων, ποσοστιαίων και νομισματικών, που λειτουργούν προσθετικά ή αφαιρετικά στην καθαρή ή στην μικτή αξία (π.χ. κρατήσεις δημοσίου, έξοδα μεταφοράς)
  • Αποστολή των παραστατικών με e-mail μέσα από την εφαρμογή με την χρήση εύχρηστου εργαλείου
  • Δυνατότητα αυτόματου υπολογισμού ειδικών φόρων στις πωλήσεις και στις αγορές για κάθε είδος (π.χ. φόρος δημοτικός κ.α.)
  • Οθόνη που εμφανίζει την τελική αξία, το εισπρακτέο ποσό, τα ρέστα και με δυνατότητα αυξομείωσης του μεγέθους της
  • Δυνατότητα Κοστολόγησης στις Αγορές. Με την καταχώρηση ειδών στο παραστατικό αυτόματα καταχωρούνται τα είδη και στην αντίστοιχη οθόνη με επιπλέον στοιχεία: Τιμή Κόστους, Ποσοστό Χονδρικής, Τιμή Χονδρικής, Ποσοστό Λιανικής καιΤιμή λιανικής με Φ.Π.Α.
Εκτυπώσεις
Προσφέρεται ολοκληρωμένο υποσύστημα από πληθώρα έτοιμων εκτυπώσεων, με δυνατότητα εξαγωγής τους σε αρχεία .csv, .txt, .html, .pdf, .rpt, .xls, .doc, .xml, ODBC αλλά και άμεση αποστολή τους με e-mail ή με fax μέσα από την εφαρμογή. Επίσης προσφέρονται δυναμικές προεπισκοπήσεις με ορισμό ταξινόμησης, όπως και δυνατότητα απ΄ ευθείας προβολής και μεταβολής της κίνησης. Εξασφαλίζεται η ορθή λειτουργία της επιχείρησης, χωρίς να στερείται η δυνατότητα δημιουργίας νέων εκτυπώσεων και στατιστικών στοιχείων, μέσω εξωτερικών εργαλείων (π.χ. Crystal Reports)
Πελάτες - Προμηθευτές
 
am01
Πλήρης διαχείριση πελατών/προμηθευτών με:
  • Δυνατότητα αποθήκευσης εγγράφων ανεξαρτήτως τύπου αρχείου (όπως *.txt., *.rtf, *.doc, *.xls κ.α.), αλλά και εικόνων (*.bmp κ.α.) για κάθε πελάτη /   προμηθευτή
  • Διαχείριση πολλαπλών αυτοκινήτων στον ίδιο πελάτη και με τα νέα στοιχεία άδειας κυκλοφορείας
  • Άμεση εικόνα service για όλα τα αυτοκίνητα σε όλες τις χρήσεις
  • Διακοπή συναλλαγής για κάθε πελάτη / προμηθευτή, με αυτόματη προβολή στις κινήσεις του λόγου της διακοπής
  • Οριζόμενα στατιστικά στοιχεία πελατών / προμηθευτών όπως: πρώτη και τελευταία ημ/νία χρέωσης, μέσος όρος αποπληρωμής, μέσος όρος μηνιαίου τζίρου, τζίρος τρέχουσας και προηγούμενης χρήσης, είδος με το μεγαλύτερο τζίρο, με το μεγαλύτερο κέρδος κ.α.
  • Εμφάνιση οικονομικών στοιχείων πελατών / προμηθευτών με δυνατότητα εξαγωγής σε excel, word και εκτυπωτή
  • Δυνατότητα πολλαπλών διευθύνσεων ανά πελάτη / προμηθευτή (Υποκαταστήματα πελατών / προμηθευτών)
  • Δυνατότητα αποστολής e-mail προς κάθε πελάτη / προμηθευτή αλλά και ομαδικής αποστολής e-mail για επιλεγμένους πελάτες / προμηθευτές, με δυνατότητα επισύναψης των εγγράφων που υπάρχουν στην καρτέλα τους, μέσα από την εφαρμογή, με τη χρήση εύχρηστου εργαλείου
  • Διακοπή συναλλαγής για κάθε πελάτη - προμηθευτή, με αυτόματη προβολή στις κινήσεις, του λόγου της διακοπής
  • Διαχείριση τιμοκαταλόγου πελάτη ανά είδος
  • Δυνατότητα αυτόματης εμφάνισης των σημειώσεων των πελατών - προμηθευτών στις κινήσεις
  • Κωδικούς συσχέτισης πελατών / προμηθευτών
  • Αποστολή μηνυμάτων SMS μέσω κινητού τηλεφώνου σε σύνδεση με την εφαρμογή προσφέροντας επιπλέον και πρότυπα μηνύματα
  • Ομαδική αποστολή e-mail για επιλεγμένους πελάτες / προμηθευτές μέσα από την εφαρμογή με τη χρήση εύχρηστου εργαλείου
  • Αναζητήσεις πελατών / προμηθευτών με οριζόμενες στήλες και δυνατότητα εξαγωγής σε excel, σε αρχείο txt ή σε εκτυπωτή
  • Customer Web Services: Δυνατότητα ελέγχου της καρτέλας και των υπολοίπων των πελατών και των συνεργατών τους μέσω Internet. Βασικό πλεονέκτημα είναι το μηδενικό κόστος εφόσον δεν απαιτούνται η κατασκευή ιστοσελίδας ή η οποιαδήποτε εμπλοκή εταιρείας παροχής διαδικτυακών υπηρεσιών
Αποθήκη
Διαχείριση Αποθήκης με δυνατότητα διατήρησης απεριόριστων αποθηκευτικών χώρων και πολλαπλούς κωδικούς ανά είδος με οριζόμενα κριτήρια ανεύρεσης.
  • Δυνατότητα μαζικής μεταφοράς εγγραφών μεταξύ αποθηκευτικών χώρων (Υποκαταστήματα)
  • Αναζήτηση είδους στον τρέχοντα αποθηκευτικό χώρο, ενώ παράλληλα πραγματοποιείται αυτόματη αναζήτηση και στους λοιπούς αποθηκευτικούς χώρους (Υποκαταστήματα)
  • Ομαδοποίηση ειδών αποθήκης με δυνατότητα ταξινόμησης και ιεράρχησης σε ομάδες και υπο-ομάδες τεσσάρων επιπέδων
  • Αυτόματη ενημέρωση όλων των αποθηκευτικών χώρων κατά την εισαγωγή ή μεταβολή είδους κατ΄ επιλογή (Υποκαταστήματα)
  • Ορισμό πολλαπλών τιμοκαταλόγων ανά είδος
  • Σύνδεση με αρχεία αντιπροσωπειών (νέα είδη, τιμοκατάλογοι)
  • Δυνατότητα καταχώρησης εικόνας ανταλλακτικού ή οχήματος και υπό-εικόνων αυτής, για υπόδειξη λεπτομερειών της εικόνας
  • Οριζόμενα στατιστικά στοιχεία ειδών αποθήκης όπως: πρώτη και τελευταία ημ/νία πώλησης, μικρότερη και μεγαλύτερη τιμή, ποσοστό επί τζίρου, επί κέρδους, μέσος όρος στασιμότητας είδους κ.α.
  • Εμφάνιση οικονομικών στοιχείων αποθήκης με δυνατότητα εξαγωγής σε excel, word και εκτυπωτή
  • Κωδικούς συσχέτισης ειδών αποθήκης
  • Παρακολούθηση των ειδών με ορισμό ορίων ασφαλείας, με προειδοποιητικά ή απαγορευτικά μηνύματα προς αποφυγή έλλειψης αποθεμάτων
  • Δυνατότητα καταχώρησης Συντελεστών Κέρδους βάσει της Τιμής Αγοράς
  • Ανατιμήσεις - Υποτιμήσεις ειδών, ποσοστιαίες ή νομισματικές για συγκεκριμένους ή όλους τους τιμοκαταλόγους Σετ Ειδών
  • Αναζητήσεις αποθήκης με οριζόμενες στήλες και δυνατότητα εξαγωγής σε αρχείο (.xls, .txt κ.α.) και εκτυπωτή
  • Αυτόματη ενημέρωση απογραφής αποθήκης από excel ή αρχεία κειμένου
  • Παρακολούθηση νομισματικά ή ποσοστιαία φόρων ανά είδος
Χαρακτηριστικά ειδών αποθήκης
Δυνατότητα δημιουργίας παραμετρικού αρχείου χαρακτηριστικών ειδών (π.χ. ανταλλακτικό με χαρακτηριστικά: υλικό κατασκευής, βάρος, διάσταση, χρώμα κ.τ.λ.) με σκοπό την χρησιμοποίησή τους σε ανάλογα είδη αποθήκης.
Κωδικοί ομοίων - Αντιστοιχίες και εφαρμογές ειδών
  • Παρακολούθηση ειδών αποθήκης με δυνατότητα διαχείρισης απεριόριστων κωδικών ανά είδος για διαφορετικές εφαρμογές (π.χ. Barcode, Εργοστασιακοί κωδικοί, Κωδικοί προμηθευτών, Κωδικοί Αντικατάστασης).
  • Προσφέρεται η δυνατότητα αντιστοίχησης μεταξύ ομάδων για χρήση εναλλακτικών κωδικών κατά την αναζήτηση είδους.
  • Δυνατότητα δημιουργίας παραμετρικού αρχείου εφαρμογών (π.χ. ανταλλακτικό) που εφαρμόζεται σε μια ομάδα οχημάτων, όπως και η αναζήτηση των ειδών κατά εφαρμογή (π.χ. αναζήτηση όλων των φρένων που ταιριάζουν σε συγκεκριμένο μοντέλο Auto – Moto)
Διαχείριση Εικόνας
Διαχείριση εικόνας σε περιβάλλον εύχρηστο και ευέλικτο με τις εξής δυνατότητες:
  • Εισαγωγή εικόνων .bmp και .jpeg
  • Συσχετίσεις εικόνων μεταξύ τους με αποτέλεσμα για κάθε είδος να υπάρχει δυνατότητα καταχώρησης πολλών διαφορετικών εικόνων, χωρίς βέβαια να παραλείπονται και οι Υπο-εικόνες της ίδιας.
Εικόνα επιχείρησης
 
Sx
Δυνατότητα άμεσης προβολής της εικόνας της επιχείρησης με:
  • Oριζόμενες μεταβλητές ανά εταιρία και χειριστή
  • Δυνατότητα σύγκρισης περιόδων μεταξύ χρήσεων
  • Γραφική απεικόνιση με δυνατότητα διαμόρφωσης των γραφικών, εκτύπωση και αποθήκευση σε αρχείο
Πωλητές
Παρακολούθηση των πωλητών με διαφορετικά ποσοστά προμήθειας, βάσει τζίρου και εισπράξεων. Ειδικότερα:
  • Δυνατότητα στοχοθέτησης του εκάστοτε πωλητή για τα ποσοστά επί τζίρου και για τα ποσοστά επί εισπράξεων με εμφανιζόμενο ποσοστό προόδου
  • Υπολογισμός επιπλέον ποσοστών για συγκεκριμένα είδη ή ομάδες ειδών και παροχών
  • Δυνατότητα συμμετοχής διαφορετικών πωλητών για κάθε είδος ανά παραστατικό
  • Παρακολούθηση προϊσταμένων με διαφορετικά ποσοστά προμήθειας επί τζίρου και επί εισπράξεων για κάθε πωλητή που υπάγεται σε αυτούς
  • Ανάλυση των οικονομικών στοιχείων κάθε πωλητή (προμήθειες, πληρωθέντα, υπόλοιπα κ.α.)
Αξιόγραφα
Διαχείριση Αξιογράφων με χαρακτηριστικά όπως:
  • Δυνατότητα απεριόριστων Κινήσεων
  • Φιλικό περιβάλλον
  • Ομαδική επεξεργασία εγγραφών
  • Πληθώρα εκτυπώσεων (ληξιάριο, απογραφές κ.α.)
Παραγγελίες Πελατών / Προμηθευτών
Το κύκλωμα των παραγγελιών συνδέεται αρμονικά με την τιμολόγηση, ενώ προσφέρει την δυνατότητα ημερομηνιακής παρακολούθησης για την εκτέλεση των παραγγελιών.
  • Δέσμευση ποσότητας με δυνατότητα αυτόματης ή μη αποδέσμευσης
  • Δέσμευση ποσότητας με δυνατότητα επιλογής αποδέσμευσης, μετά το πέρας οριζόμενης ημερομηνίας ή με την ακύρωση της παραγγελίας
  • Δυνατότητα αυτόματης ρύθμισης ομαδοποίησης (Group) όμοιων ειδών με ίδια τιμή
  • Δυνατότητα αυτόματης αλλαγής γραμμής (LF) για ταχύτερη εισαγωγή ειδών
  • Προειδοποίηση για την εκτέλεση των παραγγελιών ή και για την αυτόματη αποδέσμευση της ποσότητας, είτε μετά το πέρας της οριζόμενης ημερομηνίας είτε με την ακύρωση της παραγγελίας
  • Δυνατότητα μερικής ή ολικής εκτέλεσης της παραγγελίας (Back order)
  • Αυτόματη καταχώρηση παραγγελίας μέσα από τις κινήσεις όταν η ποσότητα του είδους είναι μικρότερη από την επιθυμητή ή αυτόματη συμπλήρωση ποσότητας στην ήδη καταχωρημένη παραγγελία
  • Αποστολή των παραγγελιών με e-mail μέσα από την εφαρμογή με τη χρήση εύχρηστου εργαλείου
  • Πρόβλεψη επάρκειας αποθήκης για τα είδη, με σκοπό την παραγγελία της αντίστοιχης ποσότητας στους προμηθευτές, η οποία προσφέρεται: με επεξεργασία οριζόμενης χρονικής περιόδου για την ποσότητα των προηγούμενων πωλήσεων, την ήδη παραγγελθείσα ποσότητα προς προμηθευτές, τις εκκρεμείς παραγγελίες πελατών και το υπάρχον υπόλοιπο της αποθήκης
  • Δυνατότητα ομαδικής εκτέλεσης παραγγελιών, για την περίοδο που επιλέγει ο χειριστής, σε ένα παραστατικό
  • Παραμετρικά οριζόμενες στήλες ειδών (π.χ. τιμή με Φ.Π.Α., αξία με Φ.Π.Α., β΄ ποσότητα κ.α.)
Παραμετρικά πεδία
Δυνατότητα δημιουργίας παραμετρικών αλφαριθμητικών πεδίων, στα βασικά αρχεία πελατών, προμηθευτών και αποθήκης τα οποία χρησιμοποιούνται κατά επιλογή ως φίλτρα στις αναζητήσεις εγγραφών, εμφανίζονται στις λίστες εγγραφών (πεδία εμφάνισης) και λαμβάνουν μέρος στις παραμετρικές εκτυπώσεις. Τα υπολογιζόμενα πεδία μπορούν να δημιουργηθούν είτε μέσω SQL ερωτήματος είτε με την επιλογή από σταθερή λίστα έτοιμων αθροιστών που προτείνει η εφαρμογή
Εργαλεία Εφαρμογής
Επιπλέον δυνατότητες που δίνουν την ευελιξία που χρειάζεται μια πλήρης εφαρμογή εμπορικής διαχείρισης.
  • Πρωτοποριακό σύστημα ασφαλείας, προσφέροντας τη δυνατότητα διαχείρισης επιπέδων πρόσβασης για κάθε χειριστή ή ομάδα - ρόλο χειριστών
  • Δυνατότητα ενοποίησης ελληνικών και λατινικών χαρακτήρων ανά εταιρία
  • Ηλεκτρονική ανταλλαγή δεδομένων (Κεντρικό-Υποκαταστήματα)
  • Διατήρηση αντιγράφων ασφαλείας (Back-up & Restore) από / σε βάση δεδομένων, ανά εταιρία και χρήση, με επιλογή βασικών αλλά και βοηθητικών αρχείων, με πολύ μεγάλη ταχύτητα δημιουργίας καθώς και ανάκτησης. Χαρακτηριστικό των αντιγράφων που δημιουργούνται είναι η ασφάλεια και το μικρό μέγεθος των αρχείων. Προσφέρεται επίσης η δυνατότητα αυτόματης αποθήκευσης, με ορισμό χρόνου επανάληψης και ώρας εκκίνησης, σε οποιοδήποτε τερματικό του δικτύου, με δυνατότητα προκαθορισμένου αποθηκευτικού μέσου όπως και χρόνου δημιουργίας, ακόμα και αν την χρονική αυτή στιγμή υπάρχουν ενεργοί χειριστές στην εφαρμογή και βρίσκονται εργασίες σε εξέλιξη
  • Διάθεση βιβλιοθήκης με τα αρχεία της βάσης, με σκοπό τη χρήση τους από εξωτερικά εργαλεία (π.χ. MS-EXCEL, MS-ACCESS, CRYSTAL REPORTS)
  • Πλήρως παραμετρικό περιβάλλον λειτουργίας με δυνατότητα προσθαφαίρεσης εντολών αλλά και δημιουργίας επιπλέον ομάδας συντομεύσεων και υπερσυνδέσεων που παραπέμπουν στις πιο σημαντικές για το χειριστή εργασίες. Επίσης προσφέρεται δυνατότητα επιλογής περιβάλλοντος βάσει του λειτουργικού (π.χ. XP LOOK, OFFICE 2003, OFFICE XP, OFFICE 2007). Με σκοπό την πλήρη αξιοποίηση του πληκτρολογίου, προσφέρεται η δυνατότητα ορισμού πλήκτρων τα οποία εμφανίζουν τις αντίστοιχες διαχειρίσεις
  • Δυνατότητα μεταφοράς - ενημέρωσης βασικών ή και βοηθητικών αρχείων μεταξύ υπολογιστών, εταιρειών, χρήσεων και αποθηκευτικών χώρων
  • Μαζική ενημέρωση των αρχείων πελατών / προμηθευτών / αποθήκης με οριζόμενη τιμή και επιπλέον δυνατότητα επικάλυψης της προηγούμενης τιμής ή προσθήκης δεξιά ή αριστερά αυτής
  • Εισαγωγή και Εξαγωγή αρχείων ASCII με:
    1. Φιλτράρισμα και προεπισκόπηση των εγγραφών του αρχείου που δεν αναλογούν στα κριτήρια εισαγωγής προσφέροντας την δυνατότητα διόρθωσης
    2. Δυνατότητα καθορισμού μεγέθους στήλης, μέσα από γραφικό περιβάλλον με χρήση drag & drop
    3. Εισαγωγή αρχείου σε εταιρία ανά χρήση και αποθηκευτικό χώρο
    4. Δυνατότητα εισαγωγής – ενημέρωσης εγγραφών που ήδη υπάρχουν στο αρχείο αποθήκης π.χ. ενημέρωση τιμών είδους
    5. Δυνατότητα αποθήκευσης των ρυθμίσεων ώστε να είναι πιο εύκολη η εισαγωγή αρχείων με κοινή γραμμογράφηση
Σύνδεση με εργαλεία αναφορών (crystal reports, ms access, ms excel…)
Δυνατότητα ενσωμάτωσης στην εφαρμογή, αναφορών-εκτυπώσεων, που έχουν δημιουργηθεί μέσω εξωτερικών εφαρμογών.
  • Φιλικό προς τον χειριστή γιατί οι εκτυπώσεις-αναφορές προσαρμόζονται μέσα στην εφαρμογή στις αντίστοιχες διαχειρίσεις
  • Προσαρμοσμένο στην εφαρμογή έτσι ώστε οι εκτυπώσεις-αναφορές να αντλούν στοιχεία σύμφωνα με την εταιρία και χρήση που βρίσκεται κάθε φορά ο χειριστής
Διαχείριση γραφείου
 

TEQmart - A Pro Joomla / Virtuemart Template (C) 2009 Monev Software LLC / www.joomlaxtc.com