Συμβόλαια Συντήρησης

foldericonΗ εταιρία μας ειδικεύεται στη τεχνική υποστήριξη ηλεκτρονικών υπολογιστών και υποστήριξης δικτύου για επιχειρήσεις μικρού και μεσαίου μεγέθους.

Η ΑΙΤ παρέχει υποστήριξη Συστήματος με τους ακόλουθους τρόπους

Τηλεφωνική υποστήριξη ¨Η εταιρία παρέχει τηλεφωνική υποστήριξη μεταξύ των ωρών εργασίας (9.30-17.30).

Αν η τηλεφωνική βοήθεια δεν επιφέρει αποτέλεσμα ,τότε κατόπιν συμφωνίας πραγματοποιείται είτε απομακρυσμένη βοήθεια η επίσκεψη στο χώρο του πελάτη.

Δεν υπάρχει κόστος στην τηλεφωνική υποστήριξη υπό τον όρο ότι ο πελάτης έχει επιλέξει ένα από τα παρακάτω προγράμματα.

Απομακρυσμένη βοήθεια ¨Η εταιρία μας έχει την δυνατότητα να επεμβαίνει απομακρυσμένα στις εφαρμογές του πελάτη και να λύνει προβλήματα χωρίς να πραγματοποιείται επίσκεψη τεχνικού στο χώρο.

Η χρέωση αυτής της επιλογής βασίζεται σε ένα σύστημα¨

Βοήθεια στο χώρο σας ¨Ο τεχνικός μας πραγματοποιεί επίσκεψη στο χώρο μετά από τηλεφωνικό ραντεβού προκειμένου να αποκατασταθεί η βλάβη.

Το συμβόλαιο περιλαμβάνει τη μηνιαία συντήρηση του υπάρχοντος εξοπλισμού σας σχετικά με το hardware, το software καθώς και το τοπικό δίκτυο.
 

TEQmart - A Pro Joomla / Virtuemart Template (C) 2009 Monev Software LLC / www.joomlaxtc.com